FAQ


Wat is de levertijd van de schilderijen die in de webshop staan?
De levertijd staan apart genoteerd bij ieder schilderij. Het kan verschillen van 3 dagen tot ong. 21 werkdagen.

Kunnen de schilderijen ook op een andere maat worden gemaakt ?
Ja, alle schilderijen kunnen op haast iedere gewenste maat worden gemaakt.

Hoe weet ik zeker dat ik het schilderij wel mooi vind of dat het wel staat?
- Als u een schilderij laat maken op basis van een eigen foto, sturen wij u eerst foto's van het geschilderde schilderij Als u dan nog veranderingen wilt hebben, is dit mogelijk. Pas als u helemaal tevreden bent, sturen wij het naar u toe.
- Bij een bestelling uit onze eigen collectie heeft u de mogelijkheid om een advies op maat aan te vragen, voordat u tot een bestelling over gaat. U mailt ons dan een foto met daarop het interieur gedeelte waar het schilderij komt te hangen en wij maken een fotocompilatie met het schilderij van uw keuze en uw interieur. Zo krijgt u al een goed beeld hoe het uiteindelijke resultaat gaat worden.

Kan ik het schilderij terug sturen wanneer ik het niet mooi vind?
Mocht het na ontvangst toch niet helemaal naar uw wens zijn, dan hebben wij de 14 dagen op zicht garantie. Niet goed, geld terug.
Retourkosten komen voor uw eigen rekening.

Hoelang duurt het maken van een schilderij wanneer het niet in de website staat
( bijvoorbeeld een andere maat of kleur) ?
Ieder schilderij wordt met de hand geschilderd. Dit heeft even tijd nodig. Ook heeft het een droogtijd nodig voordat er een beschermende vernislaag op kan. Een aantal schilderijen hebben een levertijd van 7-9 dagen. Dit staat dan aangegeven bij het schilderij. En een gedeelte van de schilderijen hebben een levertijd van ong. 4 weken. Als een schilderij niet op voorraad is vermelden wij altijd de levertijd. Mocht er vertraging optreden, dan brengen wij u hiervan direct op de hoogte.

Wat kan ik doen, als mijn schilderij na ontvangst beschadigd blijkt te zijn?
Ieder schilderij wordt zeer goed ingepakt voordat het verzonden wordt. Tevens wordt het verzekerd verzonden. Mocht na ontvangst blijken dat het schilderij toch beschadigd is, dan zorgen wij voor een oplossing. Klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel. U dient na ontvangst het schilderij na te kijken op eventuele beschadigingen en ons binnen 2 dagen op de hoogte te stellen, door middel van foto's van de beschadiging

Kan ik korting krijgen als ik meerdere schilderijen bestel?
Indien u intresse heeft in meerdere schilderijen, dan is korting altijd bespreekbaar. Neemt u van te voren contact met ons op via mail, waarin u uw wensen duidelijk maakt en wij maken gratis en vrijblijvend een scherpe offerte voor u.

Is verzending onder rembours ook mogelijk?
Dit is mogelijk, neemt u daarvoor per mail contact met ons op. Aan rembours verzending zijn wel extra kosten verbonden van 10,00 euro per schilderij, ongeacht het bestelbedrag.

Mijn vraag staat hier niet bij
U kunt al u vragen stellen via het CONTACT FORMULIER Wij beantwoorden uw vragen zo snel mogelijk.